05 Disember 2011

Azam Dan Perancangan mengharungi 2011

Azam saya untuk tahun 2011, ialah untuk memperbaiki mata pelajaran untuk peperiksaan akhir tahun. Saya merancang untuk mengulangkaji dengan tekun. Tidak kisahlah dengan teman-teman atau bersendirian. Walaupun ia agak sukar untuk belajar bersendirian, saya akan menanyakan kepada teman-teman saya. Bila tiba masanya untuk kami belajar dengan lebih tekun. Apabila peperiksaan telah berakhir, kami akan mendapat keputusan. Adalah rasa gementar, gembira dan takut. Saya gembira dan sikit tidak berpuas hati kerana keputusan saya tidak begitu tinggi yang saya sangkakan. Tetapi saya sudah memperbaiki semua mata pelajaran saya. Saya akan terus belajar dengan lebih tekun untuk tahun hadapan, iaitu tahun 2012.

♥TerimaKasih♥



Tiada ulasan:

Catat Ulasan